Kui te ei ole rahul, et, palun võtke meiega ühendust enne lahkumist tagasisidet või avalikke vaidlusi.Me püüame oma parima, et lahendada probleem teie jaoks.Aitäh.
1) Kvaliteedi probleem: Kui saadud toode on vastuolus tellimuse või kahjustatud transportimise ajal, palun võtta selge pilte ja saata fotosid, et infot 7 päeva jooksul pärast seda, kui te seda vastu võtta.Me pakume teile toetust või asendamine pärast kinnitamist.
2) Muud põhjused: mingil põhjusel sulle ei meeldi toote.Palun võtke meiega ühendust 10 päeva jooksul pärast tellimuse saamist.Palun veenduge, et toode on oma algses olekus ja kannavad kaupa.Anname toetust või asendamine pärast tagastatud tooted
3) Seal on mõned värvi vahe reaalne objekt ja tehtud pilt.Mõju on ka teistsugune, kui pildistamise erineva nurga alt ja erineva valgusega, mis on vältimatu
4) Kui teil on vaja kinkekarbis, palun võtke meiega ühendust ja maksta ekstra
Kohta tagasisidet
Kui leiate mingeid probleeme pärast meie toodete, palun võtke meiega kohe ja näitab meile mõned pildid probleem.Me püüame oma parima, et lahendada need probleemid teie jaoks.Kui olete rahul meie toodete ja teenuste, soovime tänada, et andsite meile viis tärni tagasisidet.Aitäh.